vrijdag 16 december 2011

winterparadijs

Valt me toch tegen, elke dag proberen een blog bij te houden, Gisteren een leuke aanbieding gekregen om een weekje zo'n houten chaletje te huren op het winterparadijs in Den Bosch . voor meer info kijk op
www.boschwinterparadijs.nl Joris Linsen heeft zijn kerstboom er weer neer gezet, en er worden allerlei activiteiten gehouden. Heb er even over na moeten denken, want in een houten chaletje van 2,5 bij 2 kan ik natuurlijk géén GROTE maten kleding kwijt;)


Maar die man deed me een leuk aanbod, en ik dacht, ach baat t niet dan schaad het niet, en ik zit met mijn snufferd overal bovenop:D dus kan overal van meegenieten.
Ben dus gisteren als een gek naar de groothandel gevlogen om allerlei leuke dingen in te kopen, zo heb ik weer de wikkelcollen gehaald, en heb supermooie poncho's..en ja, die zijn wel plussize haha kan t toch niet laten. Maar ook mooie leren handschoenen met een bonttoefje, helemaal warm gevoerd voor maar 8,95! En natuurlijk nieuwe accessoires zoals tashangers, kettingen, sjaals, portemonnee's, oorbellen enz enz.

Dus als jullie je aankomende week vervelen, kom je gezellig naar de kerstmarkt, kom je op tv en heb ik tenminste iemand om even mee te buurten, hahaha.

Sorry dat het dit keer een korte blog is geworden, hoop dat ik aankomende week zowiezo er tijd voor ga hebben, want zijn lange dagen van 12,00 tot ong 22.00 ...


Heel fijn weekend gewenst Florence Kok

Geen opmerkingen:

Een reactie posten