vrijdag 23 december 2011

joris en zijn kerstboom

Nou gisteren waren de grote opnames van het programma Joris kerstboom. Wat een spektakel. Vanaf 20.00 waren de opnames, heel de parade stroomde vol met mensen. Er waren verschillende koren en de mensen konden met een sing a long meedoen, er was een groot tv scherm. Ik zat eerste rang in mijn huisje haha maar voor de verkoop was het slecht. Logisch, mensen kwamen voor Joris, en t was zo druk dat ze nog eens geen erg in mij hadden haha.

Vandaag weer een dag, laatste koopavond dus ook mijn laatste lange dag, die beginnen nu ook wel op te breken hoor, elke dag van 12 tot 21.00....Gelukkig heb ik mijn lieve ouders, die brengen me weg, halen me op. Maar zorgen ook voor mijn kinderen, want die moeten ook eten enz.

Als ik nu al zie hoe druk ik het heb, vraag ik me af, hoe ik het dadelijk allemaal moet gaan doen, met een baan voor enkele dagen erbij.
Ik ga mijn spulletjes weer bij elkaar zoeken, wens jullie een fijn weekend toe...
gr www.maxifashion.nl   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten