woensdag 21 december 2011

Leuke mensen

Vandaag weer een dagje naar de kerstmarkt, ook gisteren heeft Joris Linssen opnames gemaakt. Wat een leuke normale man is dat, elke dag komt ie zeker een keer de hand schudden, dan roept ie al uit de verte ha buuf!! en vraagt ie hoe t gaat. Vandaag zijn de grote opnames, de kerstboom is extra versierd, nu hangen er nog meer lichtjes in, in alle kleuren, het lijkt de eiffeltoren wel.
Ze zeggen wel eens dat mensen tegenwoordig van elkaar vervremen, (is dat wel een nl woord? )maar ik maak echt andere dingen mee. Heb juist hele aardige mensen aan mijn kraam, elke dag loopt er een oud vrouwtje voorbij, die een praatje komt maken. Ze is 88 maar racet over de parade heen alsof ze 20 is. kei leuk mens, haartjes geverfd, modern brilletje op. Ik hoop dat ik er op die leeftijd ook nog zo gezond bij mag lopen, Mijn poncho's zijn een regelrechte hit, krijg ze niet aan gesleept. Gisteren stond er al een vrouw te wachten bij mijn kraam, ze had hem de dag ervoor al gezien, maar niet genoeg geld bij. Heb er nog maar 3!! Dus dat zegt genoeg, ze zijn ook erg mooi, en dragen heerlijk.
www.maxifashion.nlNu moet ik weer haasten, want mijn dochter moet zo naar de tandarts en de ortho, jaaa ook dat gaat allemaal door,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten