dinsdag 13 december 2011

slecht weer

Ik werd vanmorgen wakker van de storm, heerlijk...vooral als je je nog even om kan draaien. Was gisteren laat thuis, want ik had een vrouwen avond in Druten. Was een nieuw concept voor me, maar erg leuk. Een heel clubje dames die komen elke maand bijeen in een buurthuis. Elke maand verzinnen ze een ander thema, daar word iets leuks omheen bedacht. Dit keer was het iets creatiefs, zo was er een workshop zeepkettingen maken, tapas maken, maar ook was er een workshop visagie, en stond hier de ATS kliniek uit vlijmen met info over plastische chirurgie. Ik stond er met mijn grote maten kleding. Steeds kwamen de dames in groepjes van 5 ong 20 minuten bij je kraam staan, voor het creatieve gedeelte hadden we bedacht dat t wel leuk zou zijn als 1 of 2 dames van elk groepje een kleine modeshow zouden lopen.
Dit was natuurlijk lachen gieren brullen, de meeste dames wilde wel, maar durfden niet. Goh ik zag zo mezelf terug, ik zie me nog staan daar in Mierlo, tijdens de eerste voorrondes van Miss Maxi Nederland. Alle dames in een rijtje, ik geloof dat mijn hart eruit bonkte toen, op het moment dat de dame voor me de catwalk opging, en ik besefte dat als zij terugkwam ik erop moest!! Wat een ervaring!! En wat raak je er snel aan gewend;)
Maar we dwalen af haha...Dus toen de dames allemaal mooi op waren gemaakt, en ze door mij waren aangekleed deden zij hun loopje door de zaal, en ze straalden allemaal!! Hier is waar ik het allemaal voor doe, dacht ik op dat moment, stiekem kijkend vanachter het gordijn. Ik voelde me zo trots. Heb het toch maar mooi voor elkaar dacht ik, in een korte tijd heb ik een leuke webwinkel weten te creƫren, waarin in leuke, moderne, maar vooral betaalbare grote maten kleding verkoop. Ik hoop hier nog jaren mee door te kunnen gaan. En met blosjes op mijn wangen en een heel goed gevoel ging ik die avond huiswaarts.

voor leuke en betaalbare grote maten mode kijk snel op www.maxifashion.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten