maandag 19 december 2011

Kleding

Pfff gisteren was het me een dagje wel!! Ik had goed verkocht zaterdag en zondag zodat ik gisteren nog even snel naar de groothandel moest gaan, maar even snel betekend zowiezo 3,5 uur in de auto.
En natuurlijk versliep ik me!! gebeurd me eigenlijk nooit, dus bijna 1 uur later vertrok ik pas. Ik heb nog een oma, die word morgen 88 en die gaat altijd met me mee, die vind dat gezellig. Dus lekker keuvelen onderweg, maar toch zat er een bepaalde druk achter, want ik moest eigenlijk om 12 uur weer in mijn kraampje staan. Maar wat hadden ze weer leuke dingen, dus snel snel was er weer niet bij!! Ben zooo leuk geslaagd, heb een aantal mooie tunieken nog op de kop weten te tikken, voor maar 17,95 verkoop. en alv ast voor het voorjaar een supermooi shirt, ben er helemaal verliefd op!! Hoop echt dat ik kans zie om er fotos van te maken, ik heb 1 geluk, daar loopt een fotograaf rond, die voor het boschtion werkt, een lokale tv omroep. en die maakt de hele dag door fotos van me haha...( oudere man, dat snap je;)) Dus ik vraag wel of hij niet een mooie foto van de kleding kan maken, dan kan ik het op de site gaan zetten.
Want de poncho;s zijn verrukkelijk!!!! oh zijn supergaaf!!! en heb ook weer lekkere wikkelcols, en nu ook in het creme kleurig en 3 verschillende modellen., Word weer helemaal enthousiast!! Terwijl ik eigenlijk een beetje over de zeik ben, want doordat het gisteren zo trubbelig was, weet ik bij god niet meer wat ik allemaal gedaan heb., maar vanmorgen wilde ik mijn portemonnee pakken, en die kon ik niet vinden. en nog steeds niet, zat wel niet zo heel veel in, rond de 100 euro. maar ik doe zo mijn best om wat te verdienen, dus dat is dan toch veel geld. hoop dat ik hem in mijn kraampje heb laten liggen, das nog de enigste mogelijkheid, alhoewel ik zelf weet dat ik hem niet uit mijn tas heb gehaald, dus ik hoop dat hij eruit gevallen is, maar ben er bang voor. pfff jammer....hadden we zo lekker eten van kunnen kopen voor de kerst.
Hou mijn site in de gaten www.maxifashion.nl voor de nieuwe kleding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten