donderdag 26 januari 2012

voorjaar 2012

Ondanks het slechte weer momenteel., druppelt er bij de groothandels de voorjaars en zomercollectie binnen.
 Ook ik heb weer leuke dingen weten te scoren. Ben er erg blij mee. Zodadelijk komt de fotograaf om er mooie foto's van te maken., laat iemand komen die met de kerstmarkt ook hele mooie foto's van me had gemaakt. Is een hobby van hem, en is altijd beter dan dat we zelf m,aar wat aantobben met ons fototoestelletje haha... Als ze mooi zijn, en ik heb de kleding nog (want bij mij is alles vaak snel uitverkocht) dan maak ik een hele mooie flyer voor de grote maten beurs in eindhoven. Kan niet wachten tot de 24e en 25e maart. Heb er zo'n zin in. Niet alleen voor mijn webwinkeltje, maar toch ook om alle leuke bekenden weer te zien, en om nieuwe mensen te ontmoeten.
Om jullie toch alvast een voorproefje te geven, alvast een foto van een superleuke tuniek van 23,95. Die verkrijgbaar is t.m 56/58. De gave kaftan kost 34,95 en is er t/m maat 54/56 Ook erg leuke kettingen voor maar 4,95.....Hoop van t weekend alles op mijn website te hebben staan!!
www.maxifashion.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten