dinsdag 10 januari 2012

grote maten beurs eindhoven

De eerste week van t nieuwe jaar zit er alweer op, de kids zijn sinds gisteren weer naar school, dus er is weer rust in de tent. Ik heb me nu officieel ingeschreven voor de grote maten beurs in eindhoven op 24 en 25 maart 2012.
Ik heb niet zon grote stand gepakt, is voor mij ook de eerste keer, dus ik weet helemaal niet wat ik er van moet verwachten. Ik ben zelf wel een trouwe fan van de grote maten beurs, elk jaar sta ik zaterdag op 9.45 al in de rij buiten om binnen te komen haha.
Vorig jaar was wel heel leuk voor mij, dat was het weekend na de finale van de Miss Maxi Nederland verkiezing. Ik was verbaasd erover hoeveel mensen mij herkende..maar wel heel leuk.
En nu sta ik, naar aanleiding van de miss verkiezing zelf als onderneemster op de grote maten beurs.
 Ik hoop dat het mij veel gaat brengen. Want het is moeilijk om een webwinkel goed op de kaart te zetten merk ik, vooral omdat ik gewoon weinig geld aan de site en marketing uit wil geven, omdat dat alleen maar betekend dat ik de kleding duurder moet maken om die kosten weer te kunnen dekken,....en wie betaald dat dan uiteindelijk? de klant. En dat wil ik dus niet...ik wil lekker goedkoop kunnen blijven, dan maar geen flitsende site....want het gaat tenslotte toch om de kleding niet waar??

De uitverkoop is ten einde, helaas is er nog weinig binnen van de nieuwe collectie, maar die zal snel volgen


.alvast een voorproefje van een heeeeel mooi shirt met strookjes kant op 1 mouw, zodat je die ook off shoulder kunt dragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten