zaterdag 14 januari 2012

boos!!!!!

pff ik ben boos!!!!! ken je die mooie verhaaltjes hier, over vroeger, over buiten spelen tot de lichten aangaan, enz enz... nou tegenwoordig mag de jeugd ook helemaal niks meer, en bellen blijkbaar mensen om een scheet de politie op!!! ik heb een zoon van 14, t menneke is zwaar verslaafd aan t gamen, komt nooit buiten, vorig jaar zomer had hij zon klein mini brommertje wat al jaren in de schuur stond met een paar gasten aan de praat gekregen, buurmannen meegeholpen (vonden dat ook leuk) hij rijd hier 4 x t pad op en neer, en ja hoor, staat ie met de politie aan de deur!! had iemand in de buurt de politie gebeld, zooo kinderachtig, vroeger sleutelde GVD al die gastjes van een jaar of 14 15 aan een oud brommertje...maar goed...t mag niet...dus ding staat alweer een jaar in de schuur. en hij weer binnen achter de laptop. Vanmiddag ging hij eindelijk weer een keer naar buiten, met 5 kinderen uit de buurt cowboytje spelen, hij al zijn wapens verzameld, en nee geen balletjespistolen, puur alleen die van de kermis, plastic, kapot, en sommige met schilderstape aan elkaar geplakt. en ja hoor......weer stond hij met 2 agenten aan de deur!!! weer is er gebeld uit de buurt.... ( gelukkig weet ik niet wie,, want anders had ik dit nu niet kunnen typen, want ik ben zooo boos) maar blijkbaar is er iemand jaloers ofzo , weet anders geen reden, of die mensen hebben zelf geen jeugd gehad. maar goed..ik mocht dus blij zijn dat hij niet mee genomen werd, zo werd er gezegd. ze namen 5 wapens in beslag!!!! 2 mocht ie er houden...ik zei , ben jij nooit jong geweest, hebben jullie nooit cowboytje en indianen gespeeld...wat mogen die kinderen nu nog, ze mogen GVD helemaal niks meer... met als gevolg dat hij nu alweer 4 uur achter die klote laptop zit te gamen... maar politie ik zal de volgende keer als mijn zoon buiten wil spelen, eerst van te voren even bellen, of hij mag,,,, want stel toch dat ie indiaantje gaat spelen, met pijl en boog en zuignapjes....staan jullie dadelijk weer aan de deur.....TRIEST ga gvd die gastje oplaaien die die ouwe vrouwtjes van hun tas beroven, of overvallen plegen. betaal ik hier dan belasting voor.... 2 wagen en 4 agenten kwamen hier op af...dus ik weet meteen waar ik voor betaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten