maandag 2 januari 2012

2012

inmiddels zitten we alweer  2 dagen in het nieuwe jaar. Hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad. Wij hebben een familie onderonsje gehad, dit jaar in een zaaltje. Was erg gezellig.

Gisteren begonnen met de kerstboom af te breken, en mijn kerstdorp. Ooh wat een werk, al die spuitsneeuw weer van de ramen, ballen inpakken, komen er elk jaar weer zoveel bij, want ik wilde natuurlijk weer een ander kleurtje erbij...heel het kerstdorp inpakken, alle poppetjes enz enz. Elk jaar denk ik opnieuw, volgend jaar doe ik het niet zo uitgebreid hoor...maar in oktober begint het al te kriebelen haha.

Ik heb nooit geen goede voornemens, geloof daar niet in, hoop dat mijn kids en ik gezond blijven, hoop dat er een leuke baan op mijn pad komt, en mss ook nog een liefde, dat zou ook wel een keer tijd worden haha..Dames nog even uitverkoop..dus kijk snel op www.maxifashion.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten